kärleksförklaringar..

har nyss kärleksförklarat mig till min älskade prins, vilket jag ifs gör varje dag men en extra lång förklaring idag.
här får ni äran att läsa ett fint brev som min pojke skrev till mig för ett tag sen..
jag saknar dig varje sekund som tickar förbi.
ett liv utan dig är ett liv ovärt att leva. finns
ingen bättre än du. det är du som ger mig
livsglädje & får mig att se en mening med livet.
jag längtar tills den dagen du kommer fram till
mig, tar mina händer & viskar i mitt öra ''älskling,
du ska bli pappa''. då kommer jag bli den
lyckligaste killen i världen, vilket jag i för sig redan
är :$ det är dig jag vill leva mitt liv med, göra alla
de saker som par gör tillsammans & så mycket mer,
jag vill skapa det perfekta livet med dig & jag vet att
vi kan det. det känns verkligen som att detta är på
riktigt & det är jag otroligt glad för. jag älskar dig
över allt annat på denna jord & det kommer jag
göra idag, imorgon & för all framtid.
Venessa Nicole Barisic ♥ Victor Peter Lundborg

Kommentarer
Postat av: Fanny

Aaaw <3

2010-11-15 @ 21:36:10
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0